Bentley представила новий Continental GT. Модель четвертого покоління вперше з часів S2 Continental може похизуватися одинарними фарами, причому вони отримали «вії» за зразком концепту EXP 100 GT та колекційного родстера Mulliner Bacalar.
Новий Continental GT позначив вектор розвитку дизайну серійних Bentley, а у версії Speed став найпотужнішим дорожнім автомобілем марки за її історію. І хоча гранд-турер заявлений як четверте покоління, по суті, це глибока модернізація попередника, про що свідчить частка нових компонентів у 68 відсотків. Зміни внесені в шасі, оснащення салону та силову установку, яка у Continental GT Speed відтепер гібридна, на базі «бітурбовсімки» 4.0.
Двигун налаштований на віддачу 600 к.с. і 800 Нм крутного моменту. При різких прискореннях з місця та в діапазоні середніх обертів йому на допомогу приходить вбудований в коробку передач електродвигун (190 к.с., 450 Нм). У сумі виходить 782 «конячки» та 1000 Нм, тоді як у попереднього Speed з W12 6.0 було 659 к.с. та 900 Нм. Тягова батарея ємністю 25,9 кВт-год встановлена під підлогою багажника. Це покращило статичний розподіл ваги, причому акцент вперше зроблено на користь задньої осі (49:51).
Розгін до першої «сотні» у гібрида займає 3,2 секунди замість попередніх 3,5 секунди, хоча «максималка» залишилася незмінною – 335 км/год (показники Continental GTC Speed: 3,4 с та 285 км/год). Динамічні характеристики підтверджені неофіційним «рекордом швидкості під водою», який гранд-турер встановив у найдовшому підводному тунелі на планеті – Ryfylketunnelen у Норвегії.
З повним баком машина проїжджає 859 кілометрів, на електротязі – до 81. Акумулятор підтримує зарядку потужністю до 11 кВт і повністю наповнюється енергією приблизно за три години.
Все це поєднується з мехатронікою останнього покоління, об’єднаною в комплекс Bentley Performance Active Chassis. Сюди входить повний привод, диференціал з електронним керуванням, система векторизації тяги, яка динамічно розподіляє момент між осями та колесами, функція активного кренопридушення та новий софт системи стабілізації. Також Continental GT має оновлену пневмопідвіску з двоклапанними електроннокерованими амортизаторами, які дозволяють роздільно регулювати рівні стиснення від відбою. Гальма – зі сталевими або вуглецево-керамічними дисками та 10-поршневими супортами на передній осі.
Зовні «четвертий» Continental GT легко впізнати за одинарними фарами, які востаннє використовували на серійних Bentley наприкінці 1950-х. Тут оптика, звичайно, матрична, зі 120 світлодіодними модулями в кожному блоці. Корму увінчують ліхтарі, тривимірний малюнок яких має нагадувати вулканічну лаву. Для салону запропоновані нові варіанти декору: об’ємне прострочення, «згасальна» перфорація, клаптеві вишивки та оздоблення Dark Chrome. Серед опцій – крісла Wellness з макропідлаштуванням положення тіла та вбудованою системою терморегуляції.
Крім цього, для моделі доступні три аудіосистеми: базова, Bang & Olufsen та аудіофільська Naim. Кліматична установка отримала новий фільтр твердих частинок та іонізатор, а також навчилася показувати індекс якості повітря всередині та зовні. Поліпшилася робота протоколів Apple CarPlay, Android Auto та автоматичного паркування. Представлено також новий додаток My Bentley App Studio, через який можна відразу в медіасистему завантажити програми для стримінгу музики, ігри, навігаційні програми та інше. На майбутнє заявлено функцію прогнозування сигналів світлофора, що полегшує потрапляння в «зелену хвилю» руху.