Компанія BMW представила абсолютно новий седан M5, який вперше у своїй історії отримав електродвигун на додачу до ДВЗ. «Емка» тепер технічно близька до флагманського XM, стала потужнішою, але водночас помітно поважчала.
У новому поколінні BMW M5 зберіг 4,4-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, пару якому тепер складає електромотор, вбудований у 8-ступеневий «автомат» M Steptronic. Сумарна потужність установки – 727 к.с., а піковий крутний момент дорівнює 1000 Нм. Седан зможе їздити з вимкненим ДВЗ: електродвигун окремо видає 197 к.с. Батарея ємністю 18,6 кВт-год забезпечує 69 кілометрів ходу в режимі з нульовими викидами.
Швидкість, яку седан може розвинути на електротязі, не перевищує 140 км/год. Максимальна швидкість не змінилася й залишилася на рівні 250 км/год (305 км/год з додатковим спортпакетом M Driver’s Package). А ось час розгону до 100 км/год збільшився з 3,4 до 3,5 секунди. Причина в спорядженій масі, яка зросла майже на чверть – з 1971 до 2445 кг.
Привід у M5 повний з можливістю повністю відключити подачу тяги на передню вісь при деактивованій системі стабілізації. Також седан оснащений активним заднім M-диференціалом.
Щоб трохи знизити вагу, підвіску переробили, додавши алюмінієві компоненти. Також було замінено важелі у задній підвісці. Зупиняти важкий седан допомагають гальмівні диски розміром з колеса деяких бюджетних машин – 16 дюймів спереду та 15,7 дюйма ззаду. За доплату можна встановити карбон-керамічні гальма M Carbon. Розмір колісних дисків – 20 та 21 дюйм.
У салоні обійшлося без карбонових сидінь, як в інших «емок». Замість них встановлені напівспортивні сидіння M Multifuction. Медіасистема з 14,9-дюймовим екраном працює на ОС BMW 8.5. Є аудіосистема Bowers & Wilkins, проєкційний дисплей та панорамний дах Sky Lounge, а опційно пропонується карбоновий верх.
BMW M5 G90 дебютує на Фестивалі швидкості у Гудвуді у липні. Вироблятимуть седан на заводі в німецькому Дінгольфінгу.