Для Cadillac Escalade нинішнього покоління, яке випускається з 2021 року, настав час планового рестайлінгу. Позашляховик помітно освіжили, але не обійшлося без втрат.
«Ескалейду» дісталася нова «двоповерхова» оптика з вертикальними фарами, інша решітка радіатора та шильдик з підсвічуванням. У версіях V-Series та Premium Luxury Platinum підсвічена і сама решітка. Дизайн колісних дисків теж переглянуто. За замовчуванням вони 22-дюймові, але доступні й диски на 24 дюйми – найбільші, якими колись оснащувався Escalade. Також дизайнери внесли декілька інших точкових змін та оновили задній бампер.
Салоном новинка схожа на Escalade IQ та ультрадорогий Celestiq: спереду домінує вигнутий кластер, що поєднує 35-дюймовий екран водія та 20-дюймовий пасажирський. Він змінив трисекційний екран діагоналлю 38 дюймів. Нижче є ще один дисплей – для керування клімат-контролем та іншими функціями. Кермо нове, а важіль селектора передач перенесено на рульову колонку.
Оздоблений новими матеріалами салон можна зробити ще комфортнішим, придбавши пакет Executive Second Row. До нього входять центральна консоль для задніх пасажирів, два 12,6-дюймові дисплеї, два відсіки для бездротової зарядки, висувні столики та масажні крісла з динаміками в підголівниках. Усього динаміків 19, але можна збільшити їх кількість до 40. Інтер’єр «гарячого» Escalade-V доповнений деталями з вуглеволокна та ексклюзивними сидіннями.
Фірмовий напівавтопілот Super Cruise входить до списку стандартного оснащення, а пневмопідвіска Magnetic Ride Control доступна всім Escalade, крім базового варіанту. Всі двері за бажанням клієнта оснастять електроприводом, причому водійську можна запрограмувати на автоматичне відкриття при наближенні.
Дизельний мотор, який вперше з’явився на Escalade у п’ятому поколінні, протримався недовго: трилітровий Duramax на 281 к.с. виключений з гами через слабкий попит. Таким чином, позашляховик у всіх версіях оснащується лише 6,2-літровим бензиновим V8. Він видає 420 к.с. і 624 Нм крутного моменту, а на Escalade-V – 682 «конячки» та 885 Нм. Працює агрегат у парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач.
Виробництво оновленого Escalade розпочнеться наприкінці 2024 року, тоді ж стартують і продажі. Зараз за автомобіль у США просять від 112 690 доларів. Оновлений варіант напевно буде дорожчим.