Гібридні Renault Captur та Symbioz стали потужнішими

Гібридні Renault Captur та Symbioz стали потужнішими та економнішими. Все завдяки новому поколінню гібридної установки E-Tech, яка отримала позначення 160.

Головне нововведення – бензиновий двигун 1.8, який прийшов на заміну «четвірці» об’ємом 1,6 літра. Він потужніший за попередника і видає більше тяги на низьких обертах. Крім того, тепер до складу установки входить батарея ємністю 1,4 кВт-год проти попередньої 1,2-кіловатної.

E-Tech 160 складається зі згаданого 1,8-літрового «атмосферника» з безпосереднім упорскуванням, він видає 109 к.с. і 172 Нм крутного моменту, проти 94 к.с. і 150 Нм моменту в 1,6-літрового агрегату. Бензиновому ДВЗ допомагає стартер-генератор на 20 к.с., коробка передач – роботизована. За нею встановлений електромотор, який видає 49 к.с. і 205 Нм крутного моменту. Сукупна потужність установки збільшилася зі 143 до 158 «конячок».

Renault Captur
Renault Captur

Оновлений Captur з установкою E-Tech 160 витрачає 4,3 літра пального на 100 кілометрів замість попередніх 4,8 літра, а з місця до «сотні» розганяється за 8,9 секунди. Symbioz теж став динамічнішим: якщо раніше йому потрібно було на розгін від нуля до 100 км/год 10,6 секунди, то з E-Tech 160 – 9,1 секунди.

За даними компанії, з моменту прем’єри системи E-Tech першого покоління з позначенням 145 у 2020 році по всьому світу було продано понад 750 тисяч гібридів марки.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.