Французька марка перетворила електричний кросовер Renault 4 на фургон. Переобладнанням автомобіля займається фірмове відділення Renault Qstomize.
Зовні Renault 4 Van не відрізняється від стандартного кросовера, всі зміни зосереджені усередині. Так, у цієї «електрички» задні сидіння замінені пластиковим вантажним піддоном у поєднанні з гачками. В результаті об’єм багажного відділення у такої комерційної версії склав 1045 літрів (плюс ще відсік під підлогою на 55 літрів), максимальне навантаження – 345 кг, максимальна довжина вантажу – 1,20 метра.
До списку додаткового обладнання входять: металева сітчаста перегородка, яка відокремлює пасажирський простір від вантажного, протиковзкий килимок, захисний чохол для багажного відсіку, а також функція відключення можливості відчинення задніх дверей та вікон (щоб забезпечити збереження речей, що перевозяться). Цікаво, що при цьому задні вікна не забезпечили тонуванням, як це було зроблено, наприклад, у Skoda Enyaq Cargo.
Техніка фургона на базі Renault 4 стандартна. Він оснащується 150-сильним електромотором, розташованим на передній осі, його максимальний крутний момент дорівнює 245 Нм. Моделі дісталася тягова батарея ємністю 52 кВт-год, запас ходу на одному заряді становить 409 км за циклом WLTP (для порівняння, у стандартного кросовера – 404 км).
Ціна Renault 4 Van вже відома: у Франції покупка такого фургона коштуватиме 29 300 євро. Вартість звичайного кросовера на домашньому ринку варіюється в діапазоні від 29 990 до 37 490 євро.