Mercedes припинив розробку платформи для електричного S- Class

Компанія Mercedes-Benz припинила розробку платформи для електричного S-Class. Німецьке видання Handelsblatt з посиланням на інсайдерів пише, що проєкт архітектури MB.EA Large згорнуто, оскільки витрати виявилися занадто високими, а продажі розкішних електромобілів нижчі за очікування.

У Mercedes-Benz не стали спростовувати інсайд журналістів, заявивши: «темпи [електрифікації] будуть визначатися ринковими умовами та побажаннями наших клієнтів». Однак деякі висновки вже зроблено: зокрема, вирішено не витрачати гроші на новітню платформу для майбутніх флагманських електромобілів. Ресурси буде перенаправлено на вдосконалення актуальної платформи EVA2.

Результати продажів свідчать, що клієнти Mercedes-Benz хочуть купувати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Спочатку передбачалося, що до кінця десятиліття всі новинки перейдуть на електротягу, але тепер на найвищому рівні визнали: з відмовою від ДВЗ доведеться почекати, і до 2030 року тільки половину продажів складуть «батарейні» моделі з гібридною або чисто електричною системами.

За оцінками Autocar, перегляд стратегії розвитку дозволить Mercedes-Benz заощадити 4-6 мільярдів євро. При цьому без значних інвестицій в електромобілі не обійдеться: зокрема, платформа MB.EA Medium для компактних моделей GLC та C-Class розробляється за графіком, а платформу EVA2 переведуть з 400-вольтової на 800-вольтову електросистему.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.