Компанія Renault оновила одну зі своїх найпопулярніших моделей – субкомпактний кросовер Captur другого покоління, його продажі в Європі розпочнуться вже цього місяця.
Оновлення має підтягнути Renault Captur до конкурентів і зробити його привабливішим для покупців. Передок кросовера ґрунтовно перекроєний у новому фірмовому стилі Renault без V-подібного вирізу. Капот став більш пласким і розташований трохи вище, ніж у дорестайлінгового кросовера. Фари зменшилися в розмірах і позбулися світлодіодних «закарлюк», а денні ходові вогні переїхали на кути переднього бампера і виконані у вигляді стрілок.
Корма, по суті, не змінилася: у ліхтарів проявилися білі прозорі секції, трохи змінена форма нижньої накладки заднього бампера. З кузова повністю зникла хромована обробка, яка нині вважається неекологічною. Обновився дизайн колісних дисків. Розміри кузова змінилися несуттєво: габаритна довжина оновленого Captur – 4239 мм, ширина – 1797 мм, висота – 1575 мм, колісна база – 2639 мм.
Архітектура салону незмінна, але в оздобленні тепер використовуються виключно екологічно чисті матеріали, отримані з вторинної сировини та рослин. Новий вертикальний екран OpenR Link з діагоналлю 10,4 дюйма частково поглинув блок мікроклімату, місце зручних «крутилок» зайняла ще одна ніша для дрібниць. На щастя, основні кліматичні налаштування можна виконувати за допомогою невеликих фізичних кнопок під екраном.
Мультимедіа має нову операційну систему Android Automotive 12 та підтримує в бездротовому режимі інтерфейси Android Auto та Apple CarPlay. Графіка екрана панелі приладів також оновлена, його діагональ у топових комплектаціях становить 10,25 дюйма.
Заднє сидіння Captur можна зрушити вперед на 16 см, завдяки чому об’єм багажника збільшиться з 422 до 536 л, зі складеними спинками він сягає 1334 л. У гібридних версій через особливості компонування багажник трохи менший: 326-440 л із заднім сидінням та 1289 л зі складеними спинками.
Набір силових установок не змінився, але не у всіх країнах Європи він однаковий, а ось привід у всіх версій тільки передній. Топовим вважається повноцінний гібрид Captur E-Tech 145: до складу його силової установки входять 1,6-літровий бензиновий «атмосферник» потужністю 94 к.с., стартер-генератор потужністю 24 к.с., тяговий електромотор потужністю 49 к.с., багаторежимна автоматична 4-ступенева коробка з кулачковими муфтами замість традиційних дискових синхронізаторів і буферна батарея ємністю 1,2 кВт-год. Максимальна сукупна віддача гібридної силової установки – 145 к.с. та 205 Нм.
Базовий Captur оснащується бензиновою 1,0-літровою «турботрійкою» (90 к.с., 160 Нм) у парі з 6-ступеневою МКП. Цей двигун в деяких країнах доступний в біпаливному варіанті (бензин/зріджений пропан-бутан, він же LPG), в цьому випадку його віддача становить 100 к.с. та 170 Нм.
1,3-літровий бензиновий чотирициліндровий турбомотор оснащений м’якогібридною надбудовою у вигляді 48-вольтового стартера генератора і невеликої буферної батареї, він видає 140 к.с. та 260 Нм у комбінації з 6-ступеневою МКП та 160 к.с. і 270 Нм у комбінації з 7-ступеневим «роботом» з двома зчепленнями.
Нагадаємо, що в основі Renault Captur другого покоління лежить модульна платформа CMF-B, передня підвіска типу McPherson, задня напівзалежна з поперечною торсійною балкою. Під час рестайлінгу характеристики підвіски та рульового управління були переглянуті з метою отримання кращого балансу керованості та комфорту, а гібридний Captur отримав нові амортизатори.