На автосалоні у Мюнхені компанія Renault представила хетчбек Clio нового, шостого покоління. Автомобіль буде доступний у трьох виконаннях, а його продажі розпочнуться до кінця цього року.
Зовнішність хетчбека зазнала багатьох змін. «Ніс» став ще більш гострим і отримав виразні виштампування, в основного блоку фар головної оптики незвичайна багатокутна форма, а нижче розташовуються С-подібні ходові вогні, що обрамляють великий повітрозабірник в нижній частині переднього бампера. «Поверхом вище» знаходиться шестикутна решітка радіатора, ці елементи виконані з чорного пластику і мають малюнок у вигляді сітки з фірмових ромбів.
Renault Clio шостої генерації отримав чорні накладки на колісні арки, традиційні зовнішні дзеркала, звичайні ручки передніх дверей, а у задніх механізм прихований в раму скління. На даху можна побачити антену «акулій плавець», у верхній частині п’ятих дверей – двоколірний спойлер, у нижній частині заднього бампера – дифузор з прихованими елементами вихлопної системи. Ліхтарі мають незвичайну форму і ніби «задвоїлися».
Габаритна довжина нового Clio дорівнює 4116 мм (на 67 мм більше, ніж у попередника), ширина – 1768 мм (на 39 мм більше), висота – 1451 мм (на 11 мм більше), а відстань між осями становить 2591 мм (на 8 мм більше). Мінімальний дорожній просвіт хетчбека – 119 мм, максимальний – 142 мм. Об’єм багажника складає 391 літр у варіантів з ДВЗ та 309 літрів у гібрида, буксирувати цей автомобіль здатний до 900 кг.
Салон «шостого» Renault Clio став багатшим. Перед водієм розташовується злегка сплюснуте з двох сторін двоспицеве кермо, а на передній панелі знаходиться горизонтальне табло, що складається з двох 10-дюймових дисплеїв: один виконує роль віртуальної панелі приладів, другий – екрана інформаційно-розважальної системи. Моделі залишили низку фізичних кнопок, а також застосували нові оздоблювальні матеріали. П’ятидверка пропонуватиметься у трьох версіях – базовій Evolution, середній Techno та топовій Esprit Alpine.
Під час зміни генерації Clio отримав нову технічну «начинку». Базовим для хетчбека є 115-сильний бензиновий трициліндровий двигун TCe об’ємом 1,2 літра (максимальний крутний момент – 190 Нм). У парі з ним працює або «механіка», або «робот» з подвійним зчепленням. На розгін з місця до «сотні» такій п’ятидверці потрібно 10,1 секунди.
Далі слідує трициліндровий двигун Eco-G, який працює на двох видах пального – бензині та зрідженому газі. Максимальна потужність дорівнює 120 к.с. (крутний момент – 200 Нм). На розгін від 0 до 100 км/год такому автомобілю також потрібно 10,1 секунди.
Топовою є 160-сильна гібридна установка, в основі якої лежить чотирициліндровий двигун об’ємом 1,8 літра (172 Нм). Він працює у тандемі з електромотором, який дає додаткові 205 Нм. Цьому варіанту на розгін з місця до «сотні» потрібно 8,3 секунди, що на 1 секунду менше, ніж у попередника зі 145-сильною гібридною системою.