Skoda представила новий електричний кросовер Elroq

Skoda випустила новий електричний кросовер Elroq. Це знакова модель для чеського автовиробника, тому що це не тільки «електричка» за ціною автомобіля того ж класу з ДВЗ, а й перша машина, яка отримала фірмову стилістику Modern Solid.

Фірмовий дизайн Modern Solid («сучасний та надійний») анонсували ще 2022 року — тоді глава Skoda Томас Шефер пообіцяв, що він викликатиме вау-ефект. Проте з того моменту минуло понад півтора року, і зараз навряд чи когось здивуєш «глухою» матовою решіткою радіатора та вузькими блоками ходових вогнів з «піксельною» графікою. З нововведень варто відзначити той факт, що з кузова зникли емблеми Skoda, їх замінили на напис назви марки.

В основі електромобіля лежить модульна платформа MEB, на якій базуються інші батарейні моделі марок, що входять в концерн Volkswagen. У кросовера стійки McPherson спереду та багатоважільна підвіска ззаду, а задні гальма – барабанні.

Elroq виступає в тому ж класі, що і Karoq, при цьому за габаритами його перевершує: довжина електрокросовера становить 4,48 метра проти 4,39 метра у Karoq, ширина – 1,88 проти 1,84 метра, а висота – 1,62 проти 1,6 метра. Колісна база в Elroq дорівнює 2765 мм, а у Karoq – 2638 мм. Дорожній просвіт у нового електричного кросовера – 186 міліметрів, а коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,26-0,28 залежно від модифікації.

Яких, до речі, чотири. Кросовер початкового рівня Elroq 50 комплектується електромотором потужністю 170 к.с., привід у нього задній. Ємність батареї становить 55 кВт-год, і вона забезпечує до 375 кілометрів запасу ходу за циклом WLTP. Elroq 60 теж задньопривідний, але у нього електромотор розвиває вже 204 к.с., батарея 63-кіловатна, і її вистачає на понад 400 кілометрів. Максимальна швидкість обох версій – 160 км/год. З місця до «сотні» вони розганяються за 9 та 8,5 секунди відповідно.

Третя задньопривідна версія у гамі найпотужніша: Elroq 85 дістався електромотор на 286 «конячок». Проте у повнопривідного Elroq 85x два електродвигуни сумарною потужністю 299 к.с. Обидві версії оснащені батареєю ємністю 82 кВт-год, обидві розганяються до максимальних 180 км/год та проїжджають на одному заряді 560 кілометрів.

Вже на старті продажів Elroq доступний навіть у спортивному виконанні Sportline. Зовні воно відрізняється затемненим декором, більшим спойлером на багажних дверях, матричною оптикою, заниженим на 10-15 міліметрів кліренсом і жорсткішою підвіскою.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.