Субкомпактний кросовер Toyota Yaris Cross оновився. І якщо зовні це непомітно, то з технічного погляду змін дуже багато.
Для оновленого кросовера заявлені тільки гібридні версії, зате тепер їх дві. Базова версія Hybrid 115 – це, по суті, те ж, що було раніше, але з новим ім’ям: 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий «атмосферник» (92 к.с., 120 Нм) тут працює в парі з електромеханічним варіатором, в який вбудовані тяговий електромотор і генератор. Максимальна сукупна віддача силової установки – 116 к.с. та 141 Нм, розгін до 100 км/год займає 11,2 с.
Версія Hybrid 130 – нова, вона буде пропонуватися в поєднанні з дорогими комплектаціями та на «спортивному» Yaris Cross GR Sport. ДВЗ тут старий, а ось електромеханічний варіатор і програма управління – нові. Збільшена потужність генератора і крутний момент електромотора. Максимальна сукупна віддача в результаті зросла до 132 к.с. та 185 Нм, час розгону до «сотні» скоротився до 10,7 с. Максимальна швидкість обох версій – 170 км/год.
Версії Hybrid 115 та Hybrid 130 передньопривідні, але у як опція пропонується повний привід: задні колеса обертає окремий малопотужний електромотор (5,3 к.с., 52 Нм), що допомагає впевнено рушити з місця на слизькій дорозі й трохи покращує керованість автомобіля. З повним приводом Yaris Cross у версії Hybrid 115 розганяється до 100 км/год за 11,8 секунди, у версії Hybrid 130 – за 11,3 секунди.
Під час руху Yaris Cross став тихіше: під капотом оновленого кросовера з’явився адаптивний демпфер з лівого боку двигуна і резонатор на впуску, що знижує рівень шуму, на капот приклеєний додатковий шар ізоляції, одношарова шумоізоляція передньої панелі в салоні замінена на тришарову. Лобове скло й бокові вікна стали товстішими.
Головні оновлення в салоні актуальні для топових версій: їм дісталася 12,3-дюймова цифрова панель приладів з чотирма варіантами графіки та нова мультимедійна система з 10,5-дюймовим сенсорним екраном. У простіших версій залишилася панель приладів з 7-дюймовим екраном та 9-дюймовий мультимедійний екран.
Електронні помічники водія, що входять до пакета Toyota T-Mate, тепер працюють ефективніше завдяки новим камерам і модернізованим радарам. Система моніторингу стану водія сама зупинить машину та розблокує двері, якщо зрозуміє, що водієві стало погано. Поліпшено роботу адаптивного круїз-контролю: розширено швидкісний діапазон його використання, реакція на перешкоди стала точнішою та більш плавною.