Toyota представила конкурента Rolls-Royce Cullinan

Представлено люксовий кросовер Toyota Century. На японському ринку автомобіль готовий кинути виклик Rolls-Royce Cullinan.

Кросовер Century побудований на платформі TNGA-K, яка лежить в основі Highlander та Lexus RX: у нього стійки McPherson спереду, ззаду багатоважільна підвіска, а двигун розташований впоперек. Кузов додатково підсилили та запропонували для моделі дві схеми відчинення задніх дверей на вибір – у першому випадку вони відчиняються по ходу руху на кут 75 градусів для зручної висадки та посадки, а в другому вони зсувні, отже дверний отвір ще більше.

Крісла на другому ряді оснащені висувними підставками для ніг, електрогерулюванням, підігрівом, вентиляцією та функцією масажу. У спинки передніх сидінь інтегровані екрани, є додаткові дефлектори вентиляції та вбудований холодильник. На передній панелі встановлений екран мультимедійної системи, цифрова панель приладів та блок керування кліматичною системою із сенсорними кнопками.

За безпеку відповідає комплекс систем Toyota Safety Sense. З інших рішень можна виділити перегородку між салоном та багажним відділенням із багатошарового скла, два крісла другого ряду, розділених широким підлокітником, та систему активного придушення зовнішнього шуму.

Також заявлено повнокероване шасі та система, що регулює роботу амортизаторів кожного колеса. Є й система вибору режимів руху з п’ятьма межами – Eco, Normal, Sport, Custom для персональних налаштувань і спеціальний Rear Comfort, спрямований, як випливає з назви, для комфортної їзди з пасажиром ззаду. Власне те, для чого Century призначений.

Позашляховик отримав 3,5-літровий V6 та електромеханічний варіатор, які входять до складу гібридної установки – її віддача складає 412 к.с. Крутний момент розподіляється в залежності від вибраного режиму від 100 відсотків на користь передніх коліс до 20:80 на користь задніх. Запас ходу Century чистою електрикою становить 69 кілометрів, передбачена можливість підзарядки батареї від розетки.

Toyota Century не розрахований на масовість, оскільки кожен автомобіль виготовляється з широким застосуванням ручної праці. Виробництво організовано на заводі Toyota Tahara, де випускають Land Cruiser та моделі Lexus. Планується продавати не більше трьох десятків примірників на місяць, і як мінімум поки що йдеться лише про внутрішній японський ринок.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.