Компанія Toyota – одна з небагатьох, хто вірить у майбутнє двигунів внутрішнього згоряння. Кажуть, японські інженери саме зараз розробляють новий потужний 2-літровий агрегат.
Початкова версія цього двигуна буде видавати 300 к.с. потужності та 400 Нм крутного моменту, топова – 400 «конячок» і 550 Нм. Показники майже як у двигуна M 139 від Mercedes-Benz. Але це ще не все. У гоночній специфікації віддача агрегату становитиме 600 к.с. За характеристиками вийде щось близьке до експериментальної «бітурботрійки» TFG 2.0 від Koenigsegg Gemera, яка має 608 к.с. та 600 Нм.
На які машини Toyota планує встановлювати ці мотори, поки що невідомо. Найбільш ймовірно, ними стануть наступники MR2 та Celica, хоча офіційного підтвердження, що вони взагалі будуть, на сьогодні немає.
Розробка нових двигунів ведеться у співпраці з Mazda та Subaru, щоправда, кожен розвиває свій напрямок. Наприклад, майбутній «опозитник» Subaru спроєктований як частина гібридної системи e-Boxer наступної генерації, в якій ДВЗ не лише крутить колеса, а й живить батарею. За словами японців, цей агрегат ефективніший за всі попередні та поєднує в одному корпусі двомоторну гібридну надбудову, коробку передач та диференціал.