Volkswagen представив Amarok нового покоління

Відділення Volkswagen Commercial Vehicles представило новий Amarok. Основними ринками для нього стануть Австралія, Нова Зеландія, Африка, Близький Схід та Європа.

«Другий» Amarok розроблявся паралельно з Ford Ranger, тому вони мають низку загальних деталей. Наприклад, платформа T6.2 та центральна частина кузова, від основи лобового скла до задньої стінки кабіни. Щоправда, решта в Amarok оригінальна. Колісна база у порівнянні з попередником зросла на 173 міліметри, довжина – на 96 мм. Завдяки вкороченим звісам покращилася геометрична прохідність. Пікап може форсувати броди глибиною до 800 мм (було 500 мм) і перевозити до 1,16 тонни вантажу замість тонни. У кузов машини з дворядною кабіною поміщається стандартна євро-палета, з однорядною – дві. Допустиме статичне навантаження на дах – 350 кілограмів.

Гамма двигунів нового Amarok складатиметься з чотирьох дизельних та одного бензинового агрегату. На африканському ринку, наприклад, базовим буде 150-сильний 2.0 TDI. В інших країнах той самий мотор видаватиме 170 «конячок», плюс з’явиться ще один дволітровий TDI з двома турбокомпресорами, налаштований на віддачу 204 або 209 к.с. Найпотужнішим з дизелів стане 3.0 V6 TDI, що розвиває 241/250 к.с. Крім того, «Амароку» дістанеться бензиновий турбомотор 2.3 EcoBoost потужністю 302 к.с.

Залежно від двигуна для Amarok запропонують 5- та 6-ступеневу «механіку», а також 6-ступеневий «автомат». Нововведення – 10-ступенева трансмісія. Штатно її ставитимуть на машини з 209-сильним дизелем, а для 204-сильних запропонують за доплату. Всі пікапи матимуть стандартний повний привод 4Motion та зможуть буксирувати причепи масою до 3,5 тонни. Для Amarok будуть доступні колеса діаметром до 21 дюйма, комплекти вседорожніх шин (така заводська опція з’явиться у моделі вперше), захист днища, посилені елементи підвіски та шноркель.

У салоні з’явиться цифрова панель приладів діагоналлю від 8 до 12 дюймів, вертикальний основний дисплей на 10-12 дюймів, аудіосистема Harman Kardon та обшиті шкірою сидіння. Також до списку оснащення пікапа увійдуть селектор режимів руху з шістьма профілями та понад 30 систем допомоги водієві, з яких 20 будуть для Amarok новими. Це активний круїз-контроль з функцією розпізнавання знаків та автоматичним контролем швидкості та світлодіодні матричні фари IQ.Light.

До кінця року пікап стане на конвеєр фордівського заводу Silverton Assembly Plant у передмісті Преторії, Південна Африка, де зараз збирають моделі Ford Ranger та Mazda BT-50.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.