Toyota представила нове покоління Camry

Компанія Toyota представила нове покоління Camry. Новинка побудована на тій самій платформі TNGA-K, що й попередня генерація, але насправді змін набагато більше, ніж здається на перший погляд.

Toyota зберегла кістяк старого кузова Camry, але змінила підвіконну лінію, додавши глуху секцію в задній стійці. Зміни по дверях та крилах мінімальні, а дрібниці на кшталт дверних ручок, зовнішніх дзеркал і деякі інші елементи залишилися незмінними. З усім тим, седан виглядає зовсім інакше: в дусі нового Prius та сімейства Crown. Цього вдалося досягти завдяки радикальній пластиці носової частини: передній звіс збільшений, інакше відформований капот, залишився в минулому бампер з «дзьобом». Ключовий елемент дизайну – оптика С-подібної форми.

Для США підтверджено два варіанти оформлення: у версіях LE (XLE) дизайн більш стриманий, у версіях SE (XSE) більш спортивний. Toyota додала всього два нових кольори в палітру, і саме вони на офіційних знімках: Camry XLE пофарбована в бірюзовий металік Ocean Gem, Camry XSE – у сірий відтінок Heavy Metal.

«Підігріті» комплектації вирізняють 19-дюймові диски (штатно – 18-дюймові), стільникова структура повітрозабірників переднього бампера, виставлена напоказ «двостволка» вихлопу, спойлер на кришці багажника та псевдодифузор.

Салон у Camry дев’ятого покоління зовсім інший: змінилася передня панель, кермо, центральний тунель та сидіння! У базову комплектацію входить віртуальна панель приладів (7 дюймів) і медіасистема з 8-дюймовим екраном. Топові варіанти отримають пару 12,3-дюймових екранів. Залишився у минулому блок управління кліматом з функціональними шайбами, позбулися японці й асиметричного підлокітника.

Повністю відмовлятися від аналогових клавіш не стали: сенсорний дисплей має шайбу регулювання, ключові налаштування температури та циркуляції теж «аналогові», не перевели на сенсори й мультикермо. Але спадкоємність з Camry XV70 очевидна: не змінилися дверні карти, стійки кузова з динаміками аудіосистеми та селектор автоматичної трансмісії.

Багато оснащеним седанам дісталася бездротова зарядка для гаджетів, 10-дюймовий проєкційний екран, стереосистема JBL з дев’ятьма динаміками, оздоблення з мікрофібри та натуральної шкіри, крісла з підігрівом і вентиляцією, багатошарові передні скла. «В базі» є адаптивний круїз-контроль, розпізнавання дорожніх знаків, індикація контролю смуги, система виявлення пішоходів та автоматичне дальнє світло.

Нова Toyota Camry буде доступна лише з гібридною силовою установкою HEV. Йдеться про тримоторну систему на основі 2,5-літрового «атмосферника»: передньопривідна версія розвине 228 к.с., модифікація AWD з електромотором у приводі задньої осі – 235 «конячок».

Toyota наполягає, що гібридна система з варіатором eCVT переналаштована, і тепер бензиновий двигун працює на нижчих обертах. Також заявлено, що седан став еластичнішим. Втім, автовиробник поки не наводить дані про витрату пального, динаміку та ємність тягової батареї.

В американських дилерів нова Camry з’явиться лише навесні 2024 року. А ви вже зараз маєте можливість придбати брендовану атрибутику Toyota у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підпишіться на наш Telegram, Facebook та WhatsApp або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.