Тест-драйв кросовера MG One. Один єдиний чи один з багатьох?

Продовжуємо знайомити вас з модельним рядом MG в Україні й сьогодні черга компактного кросовера, який має ім’я One, тобто «один» з англійської. Отже, спробуємо розібратися, чи він один такий у своєму класі чи лише один з багатьох.

Цей автомобіль побудовано на новій для MG платформі Sigma, розробленій китайською корпорацією SAIC для компактних автомобілів. В принципі, якихось революційних або інноваційних особливостей цей «візок» не має, все доволі стандартно – передній привід, стійки McPherson спереду, багатоважільна підвіска ззаду. Під капотом MG One встановлено звичайнісінький 1,5-літровий бензиновий турбодвигун, який працює в парі з варіатором. Жодної електрифікації не передбачено, навіть «м’якогібридної». Тобто технічно немає особливо про що говорити – автомобіль собі та й годі.

Але… Навіть у максимальній комплектації він коштує трохи більше ніж мільйон гривень, тобто умовно 27 тисяч доларів, а це певною мірою заявка на успіх, адже у цій ціновій категорії дуже важко знайти гарно оснащений кросовер С-класу. У MG він є. Тепер наша задача – розібратися, чи немає тут «кота у мішку» і що зрештою ви отримаєте за ці гроші.

Як виглядає

MG One має доволі непоганий сучасний вигляд, хоча, як це часто буває з автомобілями, створеними у Китаї, там-сям, та й впираєшся у рішення, які вже десь бачив. Передня частина One, наприклад, ну дуже нагадує Hyundai i30 PD після рестайлінгу. Пластикові вставки на задніх стійках з ромбоподібним візерунком думками відсилають до автомобілів DS. Втім, якщо не зациклюватися, симпатичний кросовер для свого часу та своєї цінової категорії.

Що всередині

Ба більше, внутрішній простір MG One справляє ще краще враження. По-перше, він місткий. Особливо приємно бачити рівну підлогу перед заднім диваном. Тут і в ногах, і над головою міста вдосталь. Є центральний підлокітник, USB-порти, кишені не тільки для речей, але й для смартфонів, що дуже зручно і має бути в усіх сучасних автомобілях.

На передніх кріслах теж непогано, але з позиції водія є певні зауваження – пошук максимально зручного положення може бути зіпсований тим, що кермо не регулюється по вильоту, тільки вверх-вниз. Для декого це може стати неабияким компромісом. Хоча само крісло доволі зручне, має електрорегулювання, обтягнуте шкірзамом. Втім, валики підтримки стегон хоч і доволі розвинені, але занадто м’які, через що вони вже на фактично новому автомобілі проминаються, а через 20-30 тисяч кілометрів напевно матимуть не дуже охайний вигляд. А ще MG One навіть в топовій комплектації немає підігріву сидінь, навіть передніх. Ну дуже неприємно сідати в машину морозним ранком.

З інших дивацтв можна відзначити штатну сигналізацію, яка починає кричати, якщо відкрити багажник, не розблокувавши двері.

Зате екран, вірніше цілий кластер, який розгорнуто перед очима водія, заслуговує на окрему розмову. Складається він з трьох частин – сенсорної панелі зліва від керма, де можна налаштувати світло, дзеркала та керувати замком, 12,3-дюймової цифрової панелі приладів за кермом та такої ж діагоналі екрана мультимедійної системи праворуч від керма. Виглядає цілісно. Панель приладів налаштовується мінімально, але має непогану графіку. Те ж можна сказати й про мультимедійну систему, яка підтримує дротове з’єднання з Apple CarPlay та Android Auto. Працює не миттєво, налаштувань також не багато, але в цілому все зрозуміло та логічно.

Ще з гарних новин – тут є двозонний клімат, адаптивний круїз-контроль, попередження про трафік при відкритті дверей, моніторинг «сліпих» зон, активне утримання в смузі руху, помічник при виїзді заднім ходом, бездротова зарядка. Тобто багато того, чого немає в кросоверах С-класу за таку ціну.

І перед тим як перейти до розмови про їздові відчуття, варто сказати, що топовий One має камери огляду по колу, які дають не те щоб супер’якісну, але пристойну картинку та дійсно допомагають. Тільки в умовному 3D-режимі на екрані з’являється якийсь неякісний колаж, на який краще не дивитися. Але то таке. І без камер оглядовість з місця водія дуже гарна – передні стійки не заважають, дзеркала великі тощо.

Як їде

Отже, рушаємо в путь та одразу помічаємо приємну шумоізоляцію на міських швидкостях. Не в останню чергу це завдяки склопакетам (так-так, тут подвійне скло на вікнах). На трасі ж вони відіграють вже не таку важливу роль, оскільки у салон стрімко та безсоромно потрапляє шум з колісних арок. І музикою його не надто компенсуєш, адже якість аудіосистеми теж далека від ідеальної. Втім, все це не критично. Тим більше що підкапотний простір теж непогано зашумлений, двигун чутно тільки на високих обертах.

До речі, 1,5-літровий турбодвигун тут видає 167 к.с. та 275 Нм, що дозволяє розігнати MG One з місця до «сотні» менш ніж за 9 секунд. Не рекорд, звісно, але за відчуттями тягне двигун дуже непогано. Хоча, звичайно, з класичним «автоматом» було б краще, адже варіатор має свою специфіку, від якої нікуди не дітися. Він повільніше передає момент на колеса, при цьому примушує двигун більше та довше працювати на високих обертах. Втім, не можу сказати, що маю до цього варіатора суттєві зауваження. Він нормально виконує свою роботу. Просто з «автоматом» було б ще краще. І витрата пального, скоріш за все, була б трохи меншою. З варіатором у місті MG One «їсть» приблизно 10 л/100 км.

Товсте кермо зручно лежить в руках водія. Нехай воно не надто інформативне, зате має збалансоване підсилювання та не надто довгу рейку, завдяки чому немає потреби нескінченно його обертати. Емоцій від керування мінімум, але ніхто від звичайного кросовера цього і не вимагає. Головне, щоб все було зрозуміло та комфортно. А підвіска тут дійсно комфортна, хоч і трохи гучна на поганій дорозі.

Висновок

Якщо ви не надто вибагливий до емоційності від водіння та шукаєте класичний, але сучасний кросовер з гарним оснащенням, компактний, але просторий, з бензиновим двигуном без всіляких електричних надбудов та ще й за розумні гроші – то MG One саме про це.

Звісно, щоб його придбати, у вас не має бути упередженого ставлення до сучасних китайських автомобілів (саме сучасних, адже це зовсім інший левел ніж 10-15 років тому). І, звісно ж, не забудьте подивитися на конкурентів від Chery, Geely, Changan. Там на вас можуть чекати цікаві знахідки за ті самі, або навіть менші гроші.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.