Тест-драйв оновленої Toyota Yaris Cross. Різницю бачиш? А вона є!

Toyota внесла деякі зміни у свій міський кросовер Yaris Cross. Але не шукайте їх зовні – не знайдете нічого. Втім, певні покращення є в салоні, а найголовніше – в гібридній силовій установці. Ми протестували оновлену версію й готові поділитися враженнями. Але спочатку радимо почитати наш попередній тест Yaris Cross, щоб краще розуміти, що це за автомобіль.

Що в середині

Першою помітною зміною в оновленому Yaris Cross стала цифрова панель приладів з екраном діагоналлю 12,3 дюйма, хоча початкові версії моделі все ще мають комбіновану панель з 7-дюймовим екраном. Нова ж дозволяє змінювати стиль відображення інформації та й взагалі надає доступ до великої кількості даних та налаштувань, що дуже зручно. Є також можливість отримати проєкцію на лобове скло у максимальній комплектації.

Друга новина – збільшений до 10,5 дюйма екран мультимедійної системи. Початковим версіям залишили старий 9-дюймовий. Але навіть оновлена система, хоча вона має перевагу у швидкості порівняно з попередньою версією, досі не підтримує бездротовий Android Auto.

Зате доволі непогано японці модернізували свій фірмовий комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense. Нова камера та вдосконалені датчики з більшим діапазоном і ширшим кутом огляду тепер можуть виявляти більше потенційних загроз. А ще в топових комплектаціях є паркувальний асистент, який дуже непогано працює й стане у пригоді тим, хто ще не має достатньої впевненості у цій дисципліні.

Ну і ще одне крихітне, але доволі важливе з практичного погляду «удосконалення» – на стелі другого ряду з’явилася підсвітка. Так-так, до оновлення її не було, і це виглядало як «економія на сірниках». Вочевидь, клієнти скаржилися, і Toyota дослухалася.

Матеріали оздоблення оновлення не зазнали – вони як були переважно жорсткими, так і залишилися. Втім, не можна сказати, що вони погані чи неякісні, просто не розраховуйте на те, що все, чого ви торкатиметеся, буде дуже приємним. І, звісно ж, тут не стало більше місця. Переднім пасажирам його вистачає, заднім – не дуже. Але це ж дуже компактний автомобіль, іншого годі й чекати.

Як їде

Як ми вже казали, Toyota ретельно приховала ключові зміни Yaris Cross від сторонніх очей. Одним з найважливіших є додавання нової гібридної версії, яка отримали більший та потужніший електродвигун, зміни у програмному забезпечені та ще деякі елементи, про які японці не дуже охоче розповідають. Але в результаті потужність всієї системи збільшилася зі 116 до 130 к.с. При цьому попередню гібридну версію продовжують пропонувати на базових версіях, а нова доступна з багатшими комплектаціями.

Toyota пояснює, що всю нову гібридну систему вдосконалено з погляду термічної ефективності та зменшення потенційних втрат тепла. Крім того, потужніший електродвигун дозволяє двигуну внутрішнього згоряння працювати на нижчих обертах навіть під час прискорення.

Окрім додаткової потужності, власники 130-сильного гібрида також отримають на 30 відсотків більше крутного моменту – 185 проти 141 Нм у слабшої версії. Звісно, це покращило динаміку розгону до «сотні», хоч і не суттєво – 10,7 секунди замість 11,2 у 116-сильної силової установки, але важливіше навіть не це, а те що новий гібрид став більш гнучким та динамічним в діапазоні 80-120 км/год, що полегшує маневри на заміських трасах. Ну і, звісно ж, 130-сильному автомобілю легше впоратися з навантаженням (пасажири плюс багаж) без шкоди для економії пального.

До речі, паливна економність Toyota Yaris Cross – це факт, а не теорія. Виробник, звісно, дещо перебільшує, вказуючи середню витрату в межах 3,8 л/100 км, але отримати в міських київських реаліях менше ніж 5 л/100 км – цілком можливо, і це дуже непогано.

З підвіскою Yaris Cross під час оновлення нічого не робили, бо вона і без того доволі комфортна, а ось над шумоізоляцією попрацювали, адже власники на її недостатність скаржилися. Отже, під капотом з’явився адаптивний демпфер з лівого боку двигуна і резонатор на впуску, на капот приклеєно додатковий шар ізоляції, одношарова шумоізоляція передньої панелі в салоні замінена на тришарову, а лобове скло й бокові вікна стали товстішими. Не можемо сказати, що в салоні стало дійсно тих, але точно тихіше, ніж було. Все ще дошкуляє шум з колісних арок та доволі гучне гудіння двигуна, коли варіатор змушує його працювати на підвищених обертах.

Висновок

В цілому оновлення пішло Yaris Cross на користь, однак відчути переважну більшість змін судилося лише тим, хто має гроші на топові комплектації Elegant та Adventure. Йдеться про суму від 1 345 000 грн, тобто майже 33 тисячі доларів. Все що дешевше (від 26 тисяч доларів) – фактично залишилося таким як було три роки тому.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.