Чи варто купувати вживаний Volkswagen Caddy

Найуніверсальнішим типом автомобіля зараз вважається кросовер. А якщо простору потрібно більше? Варто розглянути покупку «каблучка» – наприклад, Volkswagen Caddy. Універсальність – це саме про нього, щоправда, і недоліків у нього чимало.

Надійність та економічність

У величезній кількості відгуків реальні власники називають надійність серед найважливіших переваг Caddy:

  • «За весь час експлуатації жодного разу не підвів. Працює як годинник, враження лише позитивні. Після шостого року володіння поміняв помпу, сайлентблоки передніх важелів і безпосередньо важелі, на 180 000 км поміняв ланцюг ГРМ, і це все».
  • «Простий, надійний двигун, невбивна коробка. Намотав за рік понад 30 000 і залишився задоволеним».
  • «Ходова частина дуже витривала. Виходячи з особистого досвіду (це мій другий такий автомобіль) можу сказати, що при частих поїздках на далекі відстані близько 1000-2000 км ніколи ця машина мене не підводила».
  • «Пробіг 300 000 км! Мотор рідний, ремонтів не було, крім заміни ГРМ, оливу не жере. На пробігу 245 000 км – заміна зчеплення у зборі. Турбіна рідна, рульові наконечники, тяги, кульові опори – усі рідні!»

Можна було б очікувати певних скарг на надійність від власників версій, оснащених «роботом» DSG7, але вони, як правило, жодних претензій не висловлюють. Втім, у певних випадках зустрічаються згадки про проблеми з мехатроніком, що виникають на пробігах близько 150-180 тисяч кілометрів. Але загальне враження: це автомобіль з серії «сів, завів та поїхав», з яким не треба думати про постійні ремонти.

Ціна, вартість обслуговування, ЛКП

Однак, придбання Caddy досить сильно б’є по кишені покупця. По-перше, нові автомобілі виразно випадали з категорії «бюджетних». Мало того, автомобіль потрібно обслуговувати, а фірмовий сервіс Volkswagen особливою дешевизною не відрізняється. Дехто з власників прямо каже, що вартість обслуговування кусається, і саме ця обставина стала головною причиною продажу. Адже обслуговування турбованих двигунів не тільки відрізняється трудомісткістю, але вимагає високої кваліфікації сервісменів.

Знову ж таки, оригінальні запчастини та комплектувальні досить дорогі. Ще одним головним болем для власників стає якість лакофарбового покриття. Після 3 років експлуатації починають іржавіти арки, ЛФП боїться сколів.

Шумоізоляція

Власники Volkswagen Caddy усвідомлюють, що не варто вимагати від комерційних автомобілів такого ж рівня акустичного комфорту, що й у пасажирських моделей С-класу, на базі яких вони були збудовані. Але для того, хто експлуатує «каблучок» в режимі сімейного автомобіля, ці міркування служать дуже слабкою втіхою.

Керованість та динаміка

У чому переважна більшість власників Caddy виявляють разючу одностайність, то це в оцінці поведінки автомобіля на дорозі – всім подобається! А ось в оцінці динаміки подібної одностайності не спостерігається. Воно й зрозуміло: динаміка сильно залежить від встановленого під капотом двигуна та трансмісії. В принципі, більшість власників вважає, що потужності для обгонів вистачає практично у всіх версій, хоча, звичайно, варто розуміти, що Caddy – далеко не спорткар, і планувати обгони на швидкості вище 100 км/год потрібно дуже ретельно, та й для більш-менш активного пересування необхідно активно працювати важелем коробки передач.

Об’єм салону, вантажність

Салон Caddy вміщує 5 дорослих, а про сімейство з дітьми й мови немає. Склавши другий ряд сидінь, отримуєш комфортне спальне місце, на якому без проблем влаштується навіть людина високого зросту. І це стосується не тільки версії Maxi з трьома рядами сидінь та подовженим кузовом. Ну і, звичайно, багажник типу «мрія дачника». Якщо скласти задній ряд сидінь, можна завантажити 3,2 кубометра різноманітної поклажі. При цьому навіть завантаживши паспортні 700-800 кг, водій не відчуватиме жодних проблем – «тягне і не париться».

Робота підвіски та їздовий комфорт

В оцінці підвіски Volkswagen Caddy спостерігається певний дуалізм. З одного боку, власникам подобається, що автомобіль не валиться в поворотах, а також наявність чіткого зворотного зв’язку. З іншого боку, задня підвіска розрахована саме на перевезення вантажу, тому у поведінці машина нагадує пікап з порожнім кузовом. Втім, нерівні дороги Caddy не дуже любить з будь-яким завантаженням: на думку власників, підвіска все ж слабенька й підходить тільки для шосе.

Універсальність

Головною перевагою цього автомобіля є його універсальність. Caddy мобільний, динамічний, компактний та місткий. На ньому можна відправитися на рибалку, можна експлуатувати як корпоративний легковий транспорт, при цьому буквально пара рухів перетворить його на вантажний фургон.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.