Найуніверсальнішим типом автомобіля зараз вважається кросовер. А якщо простору потрібно більше? Варто розглянути покупку «каблучка» – наприклад, Volkswagen Caddy. Універсальність – це саме про нього, щоправда, і недоліків у нього чимало.
Надійність та економічність
У величезній кількості відгуків реальні власники називають надійність серед найважливіших переваг Caddy:
- «За весь час експлуатації жодного разу не підвів. Працює як годинник, враження лише позитивні. Після шостого року володіння поміняв помпу, сайлентблоки передніх важелів і безпосередньо важелі, на 180 000 км поміняв ланцюг ГРМ, і це все».
- «Простий, надійний двигун, невбивна коробка. Намотав за рік понад 30 000 і залишився задоволеним».
- «Ходова частина дуже витривала. Виходячи з особистого досвіду (це мій другий такий автомобіль) можу сказати, що при частих поїздках на далекі відстані близько 1000-2000 км ніколи ця машина мене не підводила».
- «Пробіг 300 000 км! Мотор рідний, ремонтів не було, крім заміни ГРМ, оливу не жере. На пробігу 245 000 км – заміна зчеплення у зборі. Турбіна рідна, рульові наконечники, тяги, кульові опори – усі рідні!»
Можна було б очікувати певних скарг на надійність від власників версій, оснащених «роботом» DSG7, але вони, як правило, жодних претензій не висловлюють. Втім, у певних випадках зустрічаються згадки про проблеми з мехатроніком, що виникають на пробігах близько 150-180 тисяч кілометрів. Але загальне враження: це автомобіль з серії «сів, завів та поїхав», з яким не треба думати про постійні ремонти.
Ціна, вартість обслуговування, ЛКП
Однак, придбання Caddy досить сильно б’є по кишені покупця. По-перше, нові автомобілі виразно випадали з категорії «бюджетних». Мало того, автомобіль потрібно обслуговувати, а фірмовий сервіс Volkswagen особливою дешевизною не відрізняється. Дехто з власників прямо каже, що вартість обслуговування кусається, і саме ця обставина стала головною причиною продажу. Адже обслуговування турбованих двигунів не тільки відрізняється трудомісткістю, але вимагає високої кваліфікації сервісменів.
Знову ж таки, оригінальні запчастини та комплектувальні досить дорогі. Ще одним головним болем для власників стає якість лакофарбового покриття. Після 3 років експлуатації починають іржавіти арки, ЛФП боїться сколів.
Шумоізоляція
Власники Volkswagen Caddy усвідомлюють, що не варто вимагати від комерційних автомобілів такого ж рівня акустичного комфорту, що й у пасажирських моделей С-класу, на базі яких вони були збудовані. Але для того, хто експлуатує «каблучок» в режимі сімейного автомобіля, ці міркування служать дуже слабкою втіхою.
Керованість та динаміка
У чому переважна більшість власників Caddy виявляють разючу одностайність, то це в оцінці поведінки автомобіля на дорозі – всім подобається! А ось в оцінці динаміки подібної одностайності не спостерігається. Воно й зрозуміло: динаміка сильно залежить від встановленого під капотом двигуна та трансмісії. В принципі, більшість власників вважає, що потужності для обгонів вистачає практично у всіх версій, хоча, звичайно, варто розуміти, що Caddy – далеко не спорткар, і планувати обгони на швидкості вище 100 км/год потрібно дуже ретельно, та й для більш-менш активного пересування необхідно активно працювати важелем коробки передач.
Об’єм салону, вантажність
Салон Caddy вміщує 5 дорослих, а про сімейство з дітьми й мови немає. Склавши другий ряд сидінь, отримуєш комфортне спальне місце, на якому без проблем влаштується навіть людина високого зросту. І це стосується не тільки версії Maxi з трьома рядами сидінь та подовженим кузовом. Ну і, звичайно, багажник типу «мрія дачника». Якщо скласти задній ряд сидінь, можна завантажити 3,2 кубометра різноманітної поклажі. При цьому навіть завантаживши паспортні 700-800 кг, водій не відчуватиме жодних проблем – «тягне і не париться».
Робота підвіски та їздовий комфорт
В оцінці підвіски Volkswagen Caddy спостерігається певний дуалізм. З одного боку, власникам подобається, що автомобіль не валиться в поворотах, а також наявність чіткого зворотного зв’язку. З іншого боку, задня підвіска розрахована саме на перевезення вантажу, тому у поведінці машина нагадує пікап з порожнім кузовом. Втім, нерівні дороги Caddy не дуже любить з будь-яким завантаженням: на думку власників, підвіска все ж слабенька й підходить тільки для шосе.
Універсальність
Головною перевагою цього автомобіля є його універсальність. Caddy мобільний, динамічний, компактний та місткий. На ньому можна відправитися на рибалку, можна експлуатувати як корпоративний легковий транспорт, при цьому буквально пара рухів перетворить його на вантажний фургон.