Друге покоління Peugeot 3008 та Peugeot 5008 поступилося місцем нещодавно представленому третьому поколінню обох моделей. Перший був присутній на ринку вісім років, другий – сім років. Це вже достатній термін, щоб вторинний ринок наситився пропозиціями й механіки сформували думку про ці французькі позашляховики. Чи справді вони заслуговують на загальну думку про доволі високу надійність?
Peugeot 3008 II
Часи такі, що люди більше дбають про імідж автомобіля, ніж про те, на що він здатний. Перше покоління моделі 3008 було надзвичайно практичним компактвеном, а друге – модним кросовером. Позашляхові властивості? Тільки топова гібридна версія має привід на обидві осі, в інших версіях «позашляховість» має забезпечувати опційна система Advanced Grip Control, але на практиці це мало допомагає.
Серед переваг моделі – високий комфорт водіння, оригінальний та зручний салон. Попри проблеми з сажовими фільтрами або ланцюгами, що з’єднують розподільні вали дизельних двигунів, вони є більш безпечним вибором, ніж двигуни 1.2 PureTech чи 1.6 e-THP, відомі численними вродженими дефектами.
- Кузов. Дрібні дефекти автомобілів початкових періодів виробництва, проблеми з герметичністю кондиціонера.
- Електрика. Проблеми з контактами, пошкодження джгута проводів і датчиків.
- Силові установки. Двигуни 1.2 PureTech мають серйозні проблеми з ГРМ. Несправності ГРМ є й у двигунах 1.6 THP, а ще значна витрата оливи, поломки турбокомпресора. У дизеля 1.5 – несправності систем очищення вихлопних газів, знос ланцюга, що з’єднує розподільні вали.
- Підвіска. Експлуатаційні несправності зазвичай пов’язані з великим пробігом.
Peugeot 3008 – це пропозиція для шанувальників комфорту та оригінального дизайну. Його механіка чутлива до недбалого обслуговування, але доглянуті агрегати, обслуговувані свідомими механіками, служать довго та без проблем. Наша оцінка – чотири бали з п’яти.
Peugeot 5008 II
Найбільший позашляховик Peugeot – модель 5008 – до кінця передніх дверей не відрізняється від моделі 3008, але він на 19,5 см довший, має довшу колісну базу на 16,5 см, а також трохи вищий. Завдяки цьому у другому ряду сидінь стало значно більше місця, і навіть можна було встановити (опційний) третій ряд сидінь.
Якщо порівнювати 5-місні версії, то модель 5008 має набагато більший багажник (780 л замість 520 л), а весь автомобіль важчий трохи більше ніж на 110 кг. Під час їзди можна помітити деякі відмінності між моделями – 5008 менш маневровий, має інакше налаштовану підвіску, а додаткові кілограми призводять до трохи гіршої динаміки, хоча різниця помітна лише у найслабших версіях двигуна. Додаткові сантиметри (і кілограми) перетворюють цей кросовер на справді чудовий та практичний сімейний автомобіль зі все ще доволі компактними розмірами.
- Кузов. Дефекти та недоліки такі ж, як і в моделі 3008, більшість недосконалостей з часом усунули.
- Електрика. Без змін в порівнянні з моделлю 3008 – до досконалості далеко, але теж непогано.
- Силові установки. За словами механіків, базові двигуни, які можна було б вважати просто достатніми в моделі 3008 (бензиновий 1,2 / 130 к.с., дизель 1,6 / 120 к.с.), тут мають ще складніше завдання, тому типові несправності можуть стати очевидними навіть раніше. Проблеми з двигунами 1.2 PureTech та 1.6 THP – кошмар для цієї моделі. Якщо в першому з цих двигунів багатьох несправностей можна уникнути за умови дотримання відповідного технологічного режиму в процесі експлуатації, то у випадку з двигуном 1.6 THP довговічність, на жаль, є лотереєю.
- Підвіска. Більша вага, ніж у 3008, робить свою справу, прискорюючи знос деталей.
Вдалий сімейний автомобіль. Але остерігайтеся агрегатів без перевіреної та повної історії обслуговування – більшість версій цієї моделі вимагають дуже ретельного та своєчасного обслуговування. Базові версії двигуна, на жаль, занадто слабкі для цієї моделі. Наша оцінка – чотири з плюсом.