Компанія Hyundai показала концепт-кар, який отримав назву Crater. Зазначається, що цей позашляховик «орієнтований на пригоди».
Позашляховик отримав брутальну зовнішність, різко окреслені форми, масивний пластиковий захист по периметру кузова, який включає в себе в тому числі масивні «оквадрачені» накладки на колісні арки. Hyundai Crater забезпечили темно-сріблястими колісними дисками, які «взуті» у 33-дюймові позашляхові шини.

Корейці продовжують активно застосовувати піксельний дизайн для світлових малюнків своєї оптики: у Crater таким чином оформлені фари вузької форми, з’єднані через всю ширину передньої частини. Схожим чином виконаний «моноліхтар» на кормі, а також додаткова світлотехніка, розташована на торці багажника, встановленого на даху та на корпусах бічних камер.
Ще концептуальний позашляховик забезпечили додатковими повітроводами на передньому бампері та кормі, контрастними буксирувальними «вухами», ветковідбійниками, спойлером у верхній частині багажних дверей, дифузором у нижній частині заднього бампера та незвичайними дверними ручками. А за колісними дисками можна також побачити червоні гальмівні супорти та частину деталей позашляхової підвіски.

У салоні увагу привертає чорно-жовтогарячий «тубус», розташований на місці традиційної передньої панелі. Він кріпиться до корпусу за допомогою тримачів з боків і підвішений на ременях з пряжками. Роль інформаційно-розважальної системи виконують чотири невеликі окремі знімні дисплеї, під ним розташовується панель з «крутилками» і фізичними кнопками.
Hyundai Crater оснастили чотириточковими ременями безпеки, чотирма кріслами з циліндровими підголовниками, каркасом безпеки, а також кермом з оформленими в ретро-стилі круглими кнопками для вибору їздового режиму. А ще кермо отримало форму квадрата з округленими кутами та яскраву позначку нульового положення.

Інформації про техніку концепт-кара практично немає. У Hyundai лише зазначили, що його «начинка» є повністю електричною. Не виключено, що шоу-кар розділив її з позашляховою версією Ioniq 5 XRT: йдеться про літій-іонну тягову батарею ємністю 84 кВт-год і = двомоторну установку, сукупна віддача якої у крос-хетчбека становить 325 к.с. (максимальний крутний момент дорівнює 605 Нм).
Якщо концепт Hyundai Crater ліг би в основу серійного позашляховика і отримав би «вуглеводневу» техніку, він зміг би на американському ринку поборотися за клієнтів з Ford Bronco. Однак у компанії зазначили, що шоу-кар було створено з метою дослідження дизайну.

