Компанія Audi представила третє покоління кросовера Q5. У ньому змінилося буквально все – від дизайну до платформи.
Що стосується дизайну, то Q5 еволюціонував: перетворилася решітка радіатора, малюнок якої тепер складений з великих стільників, що нагадують ланки ланцюга, з’явився інший «світловий підпис» головної оптики, ліхтарі стали вужчими та з’єднані тонкою смугою єдиного стоп-сигналу, а в задній бампер інтегровані великі прямокутні парубки вихлопної системи.
І якщо інтер’єр еволюціонував, то в інтер’єрі відбулася революція – відтепер Q5 має триекранний кокпіт, який ми вже бачили у нового A5 і який в самій Audi називають «цифровою сценою». Він складається з 11,9-дюймової панелі приладів, центрального екрана діагоналлю 14,5 дюйма та додаткового екрана для пасажира спереду на 10,9 дюйма. За додаткову плату доступний ще й проєкційний дисплей.
В основі кросовера лежить «візок» Premium Platform Combustion (PPC), який є модернізованим варіантом платформи MLB Evo і на який вже перебралося сімейство A5. У європейській лінійці присутні лише «м’які» гібриди (MHEV) з 48-вольтовою електричною системою, яка забезпечує збільшення потужності на 24 к.с.. Коробка передач безальтернативна – це 7-ступеневий «робот» S tronic з подвійним зчепленням.
А ось двигунів на першому етапі буде три: «базовий» 2.0 TFSI потужністю 204 к.с. (повний привід quattro є опцією), дизель 2.0 TDI того ж об’єму (такий Q5 тільки повнопривідний) та топовий трилітровий V6 TFSI на 367 к.с., який дістався «зарядженому SQ5.
Audi вже вісім років виробляє Q5 у Мексиці, саме там збиратимуть і модель нового покоління.
Варто зазначити, що справи у кросовера актуальної генерації останнім часом йшли погано – продажі падали й в Європі, і в США. За даними JATO Dynamics, за першу половину 2024 року європейці купили менше ніж 15,7 тисячі Q5, що на 29 відсотків менше, ніж за аналогічний період 2023-го. Попит на кроскупе Q5 Sportback скоротився на 44 відсотки, до 9,2 тисячі штук. У Штатах сімейство за підсумками шести місяців розійшлося накладом 24 571 примірник, що відповідає падінню на 30 відсотків. Залишається сподіватися, що і європейцям, і американцям сподобається дизайн «третього» Q5.